Iyon Wiyono. Diberdayakan oleh Blogger.
RSS

IBU (Ampunilah Aku)

sucinya namamu..
sucinya wajahmu..
sucinya senyumanmu
yang membuat jiwaku tenang

malam-malam yang kulalui
masa-masa yang ku lewati
kau selalu bersamaku
dan kau selalu menjagaku

tanpa aku sadari
semua kini sudah terlewati
maafkan aku

kini aku sendiri dengan penuh penyesalan
untuk masa-masa ku melukai hatimu
andai waktu dapat di ulang kembali
ku ingin berada dalam pelukanmu

ibu....
ku kosong tanpamu..
kau adalah matahari yang menyinari hidupku..
kau adalah embun yang menyejukkan hati...

ibu...
kau selalu dalam ingatanku..
kau adalah amanah rasul...

dalam hatiku
dalam mimpiku
kau senantiasa di sampingku

ibu....
kini kau jauh di sana..
wahai penerang hatiku...
kau yang membuat malamku indah

tiada laagi selain diri mu, yang mampu memelukku...
tiada lagi yang mampu menjagaku selain diri mu..
tiada lagi yang mampu melindungiku selain diri mu.

dengarlah permohonanku ...
IBU,..
ampunilah aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 komentar:

Posting Komentar